söndag, december 05, 2010

Grått idag...

Idag blev det lugnt! Vaknade med en lätt huvudvärk klockan 06:30 så jag gick upp och tog en tablett. Tyckte inte att jag riktigt somnade om men det måste jag definitivt ha gjort för när telefonen ringde och jag kollare på klockan nästa gång så var den 10:30!!! Skrev lite blogg och såg en svensk film på SF kanalen innan frukost.

Lyckades betala julkorten som jag beställt så nu ska de nog vara hos mig om en vecka.

Strax efter klockan 12 klädde vi på oss för att gå en långpromenad. ca -13 grader idag och grått men med rätt kläder var det riktigt skönt. Det snöade dessutom hela tiden men bara ett litet försiktigt snöfall. Kollade till båten och gick sedan en långpromenad efter väg så det blev i huvudsak koppelpromenad så det var ju tur att vi hade varit vid båten först för fram tid och där kunde de ju vara lösa.


Väl hemme fixade jag julkort som så småningom ska mailas ut och sedan slappade jag mest hela tiden innan vi gjorde mat. Idag blev det tacos till middag.

Inga kommentarer: