torsdag, juni 23, 2011

Midsommarledig och spännande händelser...

Full fart på jobbet. Som jag sagt tidigare tycker jag att det brukar lugna ner sig lite före semestern men så är inte fallet i år, det är full huggning hela tiden och sommarlugnet har INTE infunnit sig. Det är annars kul på jobbet och det är ju positvt men det hänger väl ihop med att det finns mycket att göra kanske...

Efter jobbet handlade vi och det var inte bara... Känns som om mycket av det som vi skulle ha även var sånt som andra tydligen också skulle ha...

När vi kom hem började Henke med morgondagens efterrät medans jag gick med hundarna. Väl hemma igen fortsatte vi med efterrätten tillsammans. Kommer att bli en kanonefterrätt bara den stelnar. Smakade i alla fall väldigt gott!!! Limetårta med jordgubbar kommer det att bli.

När det var klart blev det panerad abborrfilé till middag. Mmmm men först en Dry Martini och till maten ett glas vitt. Mmmmm vad skönt med ledighet!

Kvällen blev lugn. Nu gläds jag åt detta * 3!!!

2 kommentarer:

du vet vem sa...

jag med * 3!!!

Anonym sa...

Iiiiiihhhhh, va spännande!!! :))

/Ida