onsdag, juni 01, 2011

Hur mycket hinner man med på en dag?

Uppenbarligen en hel del när man får sluta klockan 13. FULL FART på jobbet. Inte en lugn sekund och hann med allt mellan himmel och jord.

Efter jobbet blev det en snabbis på stan och sedan åkte jag hem och käkade lunch. Efter maten gick jag en kortis med hundarna, klippte sedan gräsmattan och tog sedan redan på all tvätt och körde igång diskmaskinen.

Efter detta tog jag och Gunilla oss en långpromenad med alla fem hundarna. Genom skogen och upp på en grusväg en bit och sedan genom skogen ner till två tjärnar. Tillbaka upp på grusvägen och sedan den hela vägen hem. Blev totalt 6 km och ca 1,45 timmars promenad.

är jag kom hem blev jag bjuden på en Gin och Tonic och sedan lagade vi en thaiinspirerad kycklinggryta som blev riktigt god.

Kvällen kommer nog att bli rätt lugn. Är rejält trött just nu!!!

Inga kommentarer: