tisdag, juni 28, 2011

Ytterligare en husvisning....

Efter jobbet idag var det dags för ännu en husvisning. När ska vi hitta vårt drömhus? Detta hus var mycket fint men det har några få brister såsom att det inte ingår någon mark, nära en granne (finns i och för sig bara en) och det fakto att läget inte är som jag drömt om. Hmm men som sagt, huset i sig är fint och har definitivt det vi efterfrågar. Kommer det nått bättre?

Här kommer några bilder av huset hämtade från Länsförsäkringars fastighetsförmedlings hemsida...



På kvällen efter middagen som idag bestod av Zuccini carbonara vilket var riktigt smaskens. En lång promenad till en tjärn som tyvärr resulterade i ett rejällt myggslagsmål för min del. Hua vad mycket mygg det är i år. Gick bra ändå tills vi vände efter att ha varit vid tjärnen, då hängde alla myggen med längst vägen hem.

Väl hemma igen blev det lite dator men jag var såååå trött att jag gick och la mig tidigt. Jag behöver verkligen semester nu!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lägg ut bilderna pa huset:) nyfikna vi

Vildandsmamman sa...

inga husbilder.... :o(
Vad är det för typ av hus ni letar efter? Gård? Mark? I Hudiks närhet antar jag!

Gissa vem som är ännu mer kelen än vanligt....