fredag, juni 10, 2011

Varför har man inte semester?

Vädret ute är helt UNDERBART varför har man inte semester nu? Nåväl, bara att hoppas att det fina vädret inte tar slut slut i och med detta utan att det finns en massa kvar tills jag blir ledig också...

Dagen har annars varit intensiv med mycket ekonomisnack och annat...

På lunchen gick jag ner en sväng på stan och hittade till min glädje en grön pallryggsäck. Min förra har ju gått sönder och denna verkar faktiskt bättre så det var ju bra.

Efter jobbet blev det inköp av en ny GPS och sedan en sväng på systemet. När vi kom hem blev det en ganska kort promenad med hundarna. De tycker det är förskräckligt varmt så jag vill inte pina dem så jag gick en sväng och sedan gick jag ner till havet så att de fick bada. Då fick de ny energi.

När jag kom hem blev det en GT medans Henke gjorde en LCHF pizza. Pizzabotten bestod av ägg och fiberhusk. Den blev helt OK även om det inte är som en vanlig pizza.

Kvällen blev lugn, fixade lite med GPS:en och anmälde mig till middagen i Norge.

Inga kommentarer: