torsdag, mars 07, 2013

Fönstertvätt

Idag blev det fönstertvätt efter jobbet. Jag till och med gick hem lite tidigare för jag kände noll arbetsmoral och vädret var fint så då slog jag till... Gick hem vid 15:30 och satte igång med fönsterna direkt. Fönstertvätten funkade bra men det finns EN stor nackdel, nämligen att den är batteridriven så jag blev tvungen att avbryta och ta en paus och käka för att sen sätta igång och tvätta ytterligare några fönster men eftersom maskinen inte hann laddas helt var jag än en gång tvungen att avbryta. Gå en promenad med hundarna och sen göra de två sista fönsterna. Följdaktligen hann det bli mörkt så några fönster får jag nog ta en sväng till.... Hur som helst är det skönt att det är gjort så nu är de i alla fall rena.

Vid 20-tiden åkte jag ner till tågstation för att hämta Henke som kom hem från Italien idag. Kände mig sååå trött så det blev lite prat, surf och ett glas vin innan vi kröp till kojs.

Inga kommentarer: