onsdag, mars 06, 2013

Ogmions årsmöte och ny mobil

Känns som att jag bara väntar på att tiden ska gå just nu. I slutet av nästa vecka är det dags...
Har varit lite full fart denna vecka då Henrik är i Italien och jag har haft både uppfödarutbildning och logeårsmöte.
Tog sen lunch idag och hade tänkt ta lång lunch också men det blåste storm ute så det var inte så skönt att gå så jag tog vanlig lunch istället och sedan fick hundarna hänga med i bilen på eftermiddan.
Direkt efter jobbet åkte jag ut i skogen så då han jag gå en promenad på drygt en timma innan jag åkte direkt ner på stan igen för att ha logemöte med Ogmions damklubb. Vi avslutade mötet med en sallad så jag kom inte hem förrän kl. 21:00.
Var riktigt trött och förmodligen var det väl därför jag kände mig så frusen. Kokade därför kaffe och vispade lite grädde å gjorde en Irish Coffee vilket smakade mycket bra. Skrev också ihop lite papper från mötet och fixade med några foton innan jag duschade och gick och la mig vid 23-tiden.
Å just ja, fick äntligen men efterlängtade mobiltelefon så nu kan jag nås på mobilen igen. Det blev en Samsung Galaxy SIII 4G. Hoppas nu att jag blir nöjd med den...
Samsung

Inga kommentarer: