torsdag, mars 21, 2013

Städa städa… å så styrelsemöte

Städa städa varje fredag (fast vi räknar med att bli klar i morgon) men varje dag denna veckan i alla fall. Hem på lunch till hundarna som sedan får hänga med i bilen för att kunna åka direkt till Idenor och städa. Idag stod badrum och kök på schemat. Det klart jobbigaste och tråkigaste rummen att städa. Å allt tar sååå mycket längre tid än man tänkt sig.

Vid 19-tiden gick jag en sväng med hundarna som sedan åter hamnade i bilen för att jag skulle åka på styrelsemöte hos Anna. Som tur var hade Annat fixat god tacopaj för jag var vrålhungrig.

Som vanligt blev det mycket snack men måste säga att det mesta rörde mötet och inte som det brukar vara… Blinkar

Hem kom jag först klockan 21:30 och då var jag som vanligt helt slut!!!

Inga kommentarer: