onsdag, mars 27, 2013

Lämnade över huset i Idenor på pappret

Idag var det dags att överlämna Idenorshuset på riktigt och göra klart de sista papperna i försäljningen. Jobbade som vanligt på förmiddag men tog sen och kort lunch och gick en runda med hundarna. Klockan 14 var det dags att träffa mäklaren och köparna på baken för att göra klart se sista. Känns skönt att den biten är klar nu. Nu återstår bara att betala in vinstskatten och deklarera också…

Åkte från jobbet strax före fem men blev stående bara 100m från huset pga en timmerbil som blockerade vägen. Slutade till sist med att jag åkte runt hela vägen så jag kom inte hem förrän nästan en halvtimma senare än det var tänkt.

Vi gick direkt ut med hundarna för sedan skulle jag iväg på uppfödarutbildning vilken idag var på kliniken där vi pratade om olika grejer kring valpningen och när valparna är små. Mycket intressant var det. Till på köpet åt vi smörgåstårta och det var verkligen inte fy skam det heller.

Hem kom jag inte förrän klcokan 21:30 och än en kväll var jag alldeles för trött för att orka göra nått mera än att somna framför tvn

Inga kommentarer: