måndag, mars 04, 2013

Sista hela veckan i huset

Nu närmar det sig med stormsteg och idag inleds sista hela veckan i huset. Freda nästa veckan flyttar vi till nya huset och det ska bli såå härligt!

Efter jobbet åkte jag och Gunilla upp i skogen och promenerade med hundarna en sväng. Det är så härligt att det är ljus både på morgonpromenaden och kvällspromenaden nu mera. Längtar tills det blir barmark och ljust även på kvällarna så att man även hinner med lite hundträning på vardagarna. Nu är det i och för sig inte bara snö och mörker som sätter stopp för det utan flyttprojektet är det som tar min energi och mitt engagemang just nu. Var sak har sin tid...

Fick förresten en fönstertvätt av Gunilla som tack för skjutsen så i slutet av veckan tänkte jag att jag skulle prova den och göra klart fönsterna.... Ska bli lite spännande då förväntningarna är höga så jag hört många som pratat gott om den. Denna är det…

Kärcher

Inga kommentarer: