måndag, december 02, 2013

Blomma ut eller dödas…?

Ny vecka igen och nu tänker jag försöka börja varva ner och försöka hålla mig till 40 timmars veckor resten av veckorna fram till julledigheten.

Hann med att göra skrivelserna från helgens bullermätningar samt påbörja rapportskrivningarna för Gymtillsynen… Har ju 17 skrivelser att göra…

Arbetsdagen avslutades med en intressant Krögarträff.

När jag kom hem tänkte jag att det fick bära eller brista… Har haft ont i halsen sedan i fredags men det har varken blivit bättre eller sämre så jag chansade och tog en löprunda idag. Antinge blommar väl förkylningen ut eller så dödar jag den Blinkar Hoppas på det sistnämnda…. Gick dock helt ok att springa.

Till middag blev det spagetti och köttfärssås å sen hade vi tänkt sätta upp bröllopsfotot som fortfarande inte kommit upp på väggen sedan flytten samt några väggljusstakar men vi var för trötta och hamnade i soffan istället…

Inga kommentarer: