tisdag, april 14, 2015

Äntligen lite verkstad

Äntligen känns det som att man är på gång på jobbet. Segt datasystem, japp!!! Men det funkar i alla fall så idag blev det en hel del verkstad.

Som vanligt var jag hemma på lunch och idag blev det även en promenad med lite fotografering av tydliga vårtecken efter vägen…

DSC_0037DSC_0042DSC_0045DSC_0065DSC_0075

Efter jobbet åkte jag på Ö&B och köpte krukor till bron och sedan åkte jag hem och då ringde Henke som snart kommer att åka hemåt igen.

Gick en promenad med vovvarna ner till grillplatsen. Fortfarande återstår lite is på sjön men det är minimalt så i min värld så har isen gått…

Gick hem med Neo och tog sedan tjejerna med på täkten för att göra om och göra rätt. Idag skippade jag pinnarna och körde tydliga målområden istället. Övningen gick bra i stort men…. Vinna har blivit osäker på vad jag egentligen vill när jag blåst stopp och ropar sitt. Hon lägger sig nu mera så måste börja om med den biten. Hur svårt kan det vara…? BlinkarHar redan en plan….

Efter träningen så gjorde jag cesarsallad å medans kycklingen var i ugnen så planterade jag penseerna i de nya krukorna på bron.

Alla kanalerna har försvunnit så det blev lite datafix idag istället….

Snöläget på gården idag….

2015-04-14 19.41.16

Inga kommentarer: