söndag, april 12, 2015

En riktig slappardag

Efter en härlig dag igår var vädret inte lika härligt idag. Småregnade och var grått men fortfarande rätt ok temperatur. Vaknade redan vid 8-tiden. Käkade frukost, gick med hundarna en kortis. Humla och Vinna busade som sjutton vilket känns bra. Efter frukost och lite nyhetsmorgon så gick vi en sväng efter vägen och sedan packade jag ihop och styrde hemmåt.

Stannade till och handlade lite penseer men det var så tråkigt väder så jag bestämde mig för att plantera dem nån annan dag.

Fick tillbaka huvudvärken så la mig och slappade en bra stund. På eftermiddagen blev det en promenad med alla tre hundarna och sen middag och tvättade en maskin eftersom jag lyckades trampa igenom så skor byxor blev blöta och skitiga.

På kvällen tog jag tag i alla bilder från träningen igår och så såg jag lite tv innan jag gjorde tidig kväll….

Så här såg snöläget på gården ut.

2015-04-12 19.17.11

Inga kommentarer: