fredag, april 10, 2015

Finbesök

Fortfarande problem med datorominstallationen men idag fick jag i alla fall nått gjort och idag på eftermiddagen tror jag att de sista grejerna efter ominstallationen kom på plats tack och lov.

Redan halv tolv åkte jag hem till hundarna, rastade dem och tog sedan med dem i bilen för att lämna över Neo och Humla till Lasse och Birgitta.

Strax efter klockan 12 kom Helena på besök så vi var några stycken som gick ut och käkade lunch.

Jobbade sedan på till 16:30 då jag gick och handlade lite och sedan chansade jag och åkte på Mio och äntligen hade tallrikarna kommit hem så nu är hela servicen utbytt. Det här är vår nya vardagsservice som jag lika gärna kan använda som finservice….

Tallrik

När jag kom hem anslöt Helena strax efteråt. Vi tog en promenad med Money och Vinna och sedan blev det middag.

Chevré och baconsallad och sedan lövbiff och pommesfritts

Satt och snackade fram till klockan 1 men då var det dags att gå till sängs. I morgon blir det en rolig dag med träning hos Eva Thorén Söderström

Inga kommentarer: