onsdag, april 15, 2015

Ytterligare lite träning

Idag efter jobbet åkte jag och träffade Anna och Zandra för lite träning. Blev lite dirigering, stadga och markeringsträning. Konstaterar fortfarande att hon är en duktig markör vilket är skoj då vi trots att kört det så lite. Dirigeringarna fungerade ok men stopp-sitt har jag ju en plan för så det gjorde jag väldigt enkelt. Ska fortsätta med det i morgon som lite skojträning. Jag menar “Hur svårt kan det vara?”… Winking smile

Det som däremot är jobbigt är att jag inte riktigt känner igen henne och jag förstår inte varför hon inte är sig själv. Löp och skendräktighet ska ju vara över så det borde inte vara nått sång. Hon känns stressig, kan till och med pipa lite vilket hon gjorde även hos Eva. Hon piper i bilen och hemma också. Skäller dessutom både på gården och hemma till synes utan anledning. Vi får väl se om det är övergående…

Humla fick också komma ut men hon var så stressad att arbetet blev riktigt urkasst.Kul tyckte hon nog att det var…

När jag kom hem rastade jag alla hundarna en kortis och “rörde” sedan om i snön lite på baksidan.

TIll middag blev det ännu en trerätters på rester från veckan som varit…. Winking smile Sen middag blev det också… kl.20:30

Förrätt: Sallad med bacon och chevre och honungs och senapsvinegrett.

Varmrätt: Stekt torskrygg, pressad potatis och skarpsås

Efterrätt: Kaffe och chokladbit.

Inte så illa på egen hand en onsdag…

Har fortfarande ingen fungerande tv men idag fick jag äntligen lite nya banor på Candy Crusch så då hade jag nått att roa mig med i alla fall.

Inga kommentarer: