lördag, april 02, 2016

Cykling och Spin of hope

Idag skulle det visa sig bli mycket cykling. Först sovmorgon, frukost och en promenad med tjejerna medan Henke röjde i garaget. Tog sedan fram cykel och tog md tjejerna på årets första cykeltur, 5 km genom byn.

Måste visa den fina bukett som vi fick av Fredri och Maria förra helgen. Den har slagit ut nu och doften sprider sig i hela huset.

2016-04-02 12.45.08

Efter lite vila åkte jag iväg och cyklade Spin of hope, ett spinningpass på 1 timma. Mitt första spinningpass någonsin.

Efter spinningen stannade jag till och handlade och sedan gjorde vi en trerätters middag när jag hade duschat.

Till förrätt blev det en skagentoast

Till varmrätt blev det fläskfilégryta med paprika och banan

Till efterrätt blev kaffe och en Sarah Bernhardt biskvi

Somnade tidigt då jag fick ont i skallen så jag låg med kylmask framför tvn. Vaknade klockan 23 och då sov även Henke. Bara att byta till den riktigt sängen och krypa ner under täcket och sova vidare.

Inga kommentarer: