måndag, april 18, 2016

Tröttheten har tagit över

Efter att ha varit så pigg i går så känner jag mig riktigt sliten idag. Lätt huvudvärk redan när jag vaknade och sedan kom tröttheten redan före lunch. Hur man man vara så trött redan på måndagmorgon? Hade svårt att fokusera på jobbet och satt och jobbade med flera saker hela tiden. Skönt i alla fall att sammanställa de avfallsuppgifter som skulle in i ett exceldokument. Tog säkert två timmar effektiv tid men nu är det gjort.

Nån skrivelse kom också till men sen gjorde jag kväll.

Jag och Henke gick en promenad med tjejerna genom byn och ute på täkterna. Gick på 6 rådjur på täkten. VÄLDIGT fina tyckte Vinna som fick dubbelt så lång nacken än vad hon normalt har. Winking smile

Vi klarade oss sånär från regnet. Fick några droppar på oss de sista 500m. Jag hade varit lite effektiv och kört två maskiner med sängkläder, överkast och badlakan idag och hängt ut överkastet. Tog in de direkt vi kom hem och det var väl tur för bara 5 minuter senare vräkte regnet ner och sedan regnade det hela kvällen.

Jag å andra sidan låg halvt medvetslös i soffan hela kvällen. Gjorde tyvärr inte saken bättre för det innebar att jag inte sov nått vidare under natten istället.

Inga kommentarer: