tisdag, april 12, 2016

Cykeltur och islossning på Lillfjärden

Ännu en dag med full huggning. Gjorde ärenden och fixade grejer både före jobbet, på lunchen och efter jobbet men nu känns det som att det mesta är på plats.

Middag blev det på MAX idag för jag kom inte från stan förrän klockan 19 å då var jag ändå på den sidan av stan. När jag kom hem gick jag en promenad med tjejerna i skogen ca 2 km och sedan tog jag dem på en 5 km cykeltur.

Hade en grillad kyckling i kylen som behövde ätas upp. Eftersom jag redan ätit så gjorde jag Pulled chicken av den så kan jag äta den till middag någon annan dag.

Luleå blev idag utslagna så de snubblade på målsnöret och gick alltså inte till final i år. De avslutade säsonen med att få stordäng med hela 8-2. Hade varit kul om Luleå och Skellefteå gått till Final. Nu får vi hoppas att Skellefteå i alla fall går vidare. Allt hänger på morgondagens match. Känns inte så hoppfullt just nu. Annoyed

Idag gick förresten isen på Lillfjärden men än ligger isen på vår sjö. Så här såg det ut idag.

2016-04-12 14.17.13

Inga kommentarer: