söndag, april 17, 2016

Grådassig dag med biltvätt och hundträning

Eftersom det inte blev nått gjort i mitt liv i går så får man väl ta igen det idag.

En promenad med tjejerna medan Henke tvättade vinterdäcken. Lastade sedan bilen full med återvinningsgrejer och åkte till återvinningscentralen.

När jag kom hem tvättade hade Henke tvättat den ena bilen så då gjorde jag slag i sak och tvättade den andra innan vi gick in och tog lunch.

På kvällen blev det hundträning i Nordenholm. Långa markeringar från två kastare samt dirigeringar i blöt och halvfrusen och lite risig terräng. Gick bra tycker jag!

När jag kom in hade Henke fixat fläskfiégryta så det blev middag till mästarnas mästare.

Tråkig grå dag med regn mellan varven. Blev ändå rätt mycket gjort känns det som och dessutom hade vi tur med träningen för under de två timmarna som vi var ute så var det uppehåll.

Inga kommentarer: