torsdag, juni 09, 2016

Golvläggning och checkpoints

Idag hade Henke tagit ledigt för att lägga golv i matrummet. Lasse skulle komma och hjälpa till så jag tog med hundarna i bilen från morgon så skulle de kunna arbeta helt ostört.

På lunchen tog jag därför med hundarna till Håsta och gick en promenad efter slingan och passade på att ta några checkpoints där.

På eftermiddagen åkte jag till Bergmans plast på inspektion och på hemvägen stannade jag till på Jättendalsmacken.

Direkt efter jobbet åkte jag hem och fick se att de fixat klart i vardagsrummet. Det blev riktigt riktigt fint!

Tog med hundarna på en promenad i skogen och till en nu liten vattensamling där jag testade att köra dubbelmarkeringar över vatten. Funkade väldigt väldigt bra!

FÖr att mjuka upp Henkes kropp och för att jag skulle få upp värmen så tog vi ett dopp i tunnan. Skönt!

Inga kommentarer: