torsdag, juni 02, 2016

Tidig kväll

Cyklade till jobbet även idag. På vägen hem tog jag dessutom ett gäng checkpoints så det blev en längre cykeltur så nu har jag bara 5 km kvar innan jag gjort mina 30 mil. Jag hoppade lunchen och jobbade non-stop till klockan 14 istället och gjorde kväll tidigt idag när det var så fint väder.

När jag kom hem blev det lunch och sedan satte jag mig vid pallkragarna och tog bort alla stift som fanns på de åtta kragarna. Pust!

Tog sedan tjejerna på en promenad genom byn å under tiden kom Henke hem. Han hade varit och köpt grus idag så i helgen ska vi göra färdigt runt pallkragarna.

Fortsatt fint väder så vi åt middag ute även idag. Kallskuret med kycklingspett och rostbiff och potatissallad.

Efter maten åkte vi upp till Högliden där det skulle vara cykeltävlingar. Jag fotade och tog några checkpoints. Anton, Jonas och Klara var alla med i cykeltävlingen och efteråt gick jag och Klara och tog två checkpoints med hundarna.

Här kommer några bilder från tävlingen:

DSC_2128DSC_2148 DSC_2164DSC_2174DSC_2179DSC_2200DSC_2459DSC_2493DSC_2584DSC_2606DSC_2616

Inga kommentarer: