onsdag, januari 02, 2019

Kakelbeställning och tapettitt

Idag åkte vi till Hälsinge kök och bad så snart morgonens göromål var färdiga. Åkte sedan och lånade hem lite tapetprovet och lånade också en kärra så att vi kan rulla ut alla tunga skåpstommar istället för att bära dem

Idag bar vi också in de nya vitvarorna och avemballerade dem. Jösses var mycket kartong och trä vi har som måste köras på tippen nu men allt ligger på släpet så det går nog bra.

Hann med en löprunda med tjejerna innan vi åt en sen lunch. 4,5 km blev det idag och det gick riktigt bra.

Direkt efter det så åkte jag och tjejerna till Totohallen och körde lite rallylydnad tillsammans med Anna och Zenitha. Jag har tyckt att det varit så omöjligt att få till högerhandling med mina tjejer men jag tror banne mig att vi kan få till det. Kanske inte med Humla då det är lite svårt med dövheten, dålig syn och mycket vilja men det gick i alla fall med lite gott godis…

Vi gjorde god middag idag, Oxfilé och potatisgratäng. Mums! Blev till och med lite glass med baileys till efterrätt bara för att vi var värda det.

Inga kommentarer: