måndag, januari 21, 2019

Måndag hela veckan…

Varför går helgerna så himla fort? Måndag igen! Redan!!!

Veckan inleddes med go´fika på förmiddagen. Fredrik fyllde 40 år idag å det måste såklart firas!!! Tack för fikat Fredrik!

Direkt efter fikat så åkte jag till Delsbo. Där blev det en inbokad inspektion på en ny fotvårdsverksamhet, en bensinmack och en tankanläggning.

När jag kom tillbaka till jobbet var det mitt i lunchen. Då stack jag och Maggan iväg och sprang 3,5 km innan det blev dusch och sedan lite mat.

På eftermiddagen blev det lite pappersarbete och sedan slutade jag klockan 16:30.

En promenad med tjejerna när vi kom hem efter att först ha städat lite i köket. Idag hade det hänt grejer!! Äntligen var det nya fönstret på plats.

Till middag blev det lite rester från tidigare. Kycklingspett, Parmainlindad sparris, mimosasallad och sallad.

Inga kommentarer: