torsdag, januari 31, 2019

Kallt

Idag var det riktigt kallt när jag åkte till jobbet. Tur att det inte är löpning idag för då hade jag fått hoppa det. Termometern visade – 20 grader å då springer inte jag.

Hela dagen idag gick åt till att fixa med labdatorn och ändå fick vi inte till det. Får fortsätta i morgon och sedan till veckan.

Även om det är kallt så måste hundarna få sitt på lunchen så en promenad blev det i alla fall.

Jobbade på länge och tog igen lite av det jag missat under dagen. Slutade klockan 16:45 och gick upp och käkade palt innan hundarna fick ytterligare en promenad, denna gången bara en kortis innan vi åkte till totohallen för träning. Idag blev det lydnad och apportering.

Kom inte hem förrän strax efter klockan 19:30. Då blev det lite städning och till min glädje såg jag att man idag börjat tapetsera så då borde det blir klart i morgon. Som vanligt blev det lite städning efter hantverkarna.

Körde mitt egen lilla träningspass innan jag hoppade ner i soffan. Då blev det bokföring för logen så nu är 2018 års bokföring färdig inför kommande årsmöte.

Henke var på loge ikväll och kom hem först vid 23-tiden.

Inga kommentarer: