fredag, augusti 14, 2020

Första arbetsdagen efter semestern

Så var man tillbaka i ekorrhjulet igen. Vaknade redan klockan 04:00 idag så jag var på jobbet redan klockan 06:30. Kaffe, lite uppdatering om vad som hänt och vad som kommit in för ärenden under sommaren. 

Härligt väder gjorde att vi kunde fika utomhus och på lunchen blev det en tur hem till hundarna för rastning och lite stoj.

På eftermiddagen satt jag och redigerade ett dokument som ska underlätta för kommunen växel att ta emot folk som ringer in med frågor.

Klockan 16 gjorde jag full dag och åkte och hämtade räkor och korv som vi beställt på Ica. Direkt hem efter det för att åka iväg till Forsa och ställa upp husvagnen inför helgens begivenheter.

När vi kom hem igen blev det en promenad genom byn och sedan middag i form av Caesarsallad.

Hade tänkt bada balja men en arbetsdag tog knäcken på mig så jag somnade i soffan redan före 22.

Inga kommentarer: