onsdag, oktober 28, 2020

Hemmadag?

 Första dagen hemma men hade möte mellan 8-10 så åkte till jobbet inledningsvis. Det var ett bra drag då det även var förvaltningsfika. Det kom även in älgprover så jag blev kvar fram till klockan 13:15 då jag även var iväg på Jula och köpte skohyllor till labbet på jobbet.

Då jag inte hunnit med någon lunchpromenad med hundarna så åkte jag direkt upp till skjutbanan. La ut ett sök och gick sedan en liten rastningspromenad innan de fick dela på söket. 

Nu var klockan efter 14:30 å då kände jag att det inte var någon vits att äta massa mat då det snart är dags för middag. Tog istället en kopp te och några skorpor för att sedan jobba på fram till klockan 16:30.

Blev en promenad med tjejerna i mörkret och sedan gjorde vi middag i form av en pasta med varmrökt pepparlax.

Somnade som vanligt i soffan någon gång strax efter klockan 21 då jag fick ont i skallen igen. Hade ju klarat mig i två dagar nu....

Inga kommentarer: