onsdag, oktober 14, 2020

Negativ och tillbaka på jobbet

Var inte pigg i helgen och hade bl.a kraftig magknip, huvudvärk och dessutom frossa/kände mig varm mellan varven och är ju så trött....På måndag morgon åkte jag därför och testade mig för Covid-19 men trodde inte att det skulle komma ut positivt då jag trots allt inte varit förkyld och inte haft någon feber eller liknanden. Idag kom svaret och det var negativt som väntat... Då magknipen gått över inga nya symptom uppkommit var jag tillbaka på jobbet och då blir det full fart direkt... Mätningar av cesium, remisser och annat...

När det var dags för lunch så var vi ett gäng som åkte ner på stan och gick och käkade sushi och indiskt och efter det så åkte jag hem för att genomför dagens sista möte hemifrån och sen dök det upp en massa annat också så det blev arbete fram till 16.30.

När Henke kom hem så gick vi på promenad genom byn och sedan gick vi på täkterna tillbaka och då fick Esset springa av sig och vara lös hela tiden och hon skötte sig väldigt fint.¨

Har haft ont i skallen hela dagen så på kvällen fick jag ligga i soffan med kylmask och med värktabletter så snart jag fått i mig middagen som idag bestod av en god ceasarsallad.

Inga kommentarer: