torsdag, oktober 15, 2020

Hysteriskt mycket

 Jag sover inte, det är hur mycket som helst på jobbet, idag var det till och med lite smått hysteriskt sen är det annat också vilket gör att jag är sååå trött vilket såklart resulterar i att huvudvärken kommer som på beställning varje dag. Idag är det 7e dagen i rad med huvudvärk. Nog för att jag brukar ha huvudvärk ofta, flera dagar i veckan, men inte så här många dagar i rad.... Idag klarade jag mig rätt bra  fram till kl 15 i alla fall...

Kom hem vid 16:45, då blev det huvudvärkstablett och sedan drog vi upp till skjutbanan med hundarna. La ut ett ENORMT sök med smådummiesar och sedan gick vi en promenad,  även idag fick Esset vara lös stora delen av promenaden och skötte sig riktigt bra.

Väl tillbaka vid söket så fick de jobba växelvis och på den avslutande dummiesen fick de jobba samtidigt vilket också gick bra. Väldigt imponerad över hur bra de jobbade bägge två trots att de inte hittade något så gav ingen av dem upp. Avslutade med lite bus innan vi åkte hem.

Henke fixade middag medan jag somnade med kylmasken över ansiktet i soffan.

Köttfärsbiff med tomat, fetaost och rosmarin blev dagens goda middag.

Inga kommentarer: