onsdag, juli 06, 2022

Semester del 1

 Sista arbetsdagen innan det är dags att gå på semester för i år. För första gången sedan jag började jobba i Hudik går jag in och jobbar en vecka mitt i semestern så den blir tvådelad i år. Sista dagen blev förvånansvärt bra även om det var fullt upp så dök det i alla fall inte upp några sista minuten olyckor eller utsläpp som behövde hanteras i sista sekunden utan jag kunde gå hem planenligt strax efter klockan 16.

Jag sprang med Esset medan Henke promenerade med Vinna. Resten av kvällen slappade vi och dessutom åt vi en rejäl löjromstoast och drack lite bubbel för att fira in semestern 2022. Blev i övrigt lite god plockmat men jag tror att vi är lite slitna bägge två så det blev en tidig kväll. I morgon väntar en skön hemmadag då vi ska fixa lite innan det är dags att åka upp till Piteå på fredag.

Inga kommentarer: