tisdag, juli 05, 2022

Skyfall

Nedräkningen har kommit långt nu och idag är näst sista arbetsdagen innan jag går på semester. 
På lunchen åkte jag hem till tjejerna och gick en promenad och klarade mig precis från det skyfall som senare inträffade när jag åt och åkte tillbaka för att jobba.

På vägen tillbaka stannade jag till och följde upp två olika ärenden i stan och sen gjorde jag de sista timmarna inne på jobbet.

Efter jobbet blev det en löprunda med Esset. Nytt rekord i snabb löprunda!!! Jag tar sällan tid men det händer då och då. I början hände det nästan aldrig men tillräckligt för att se vilken enorm förbättring som skett. Den första löprundan som jag mätte tiden på i år var den 27 februari. En löprunda på knappt 5 kilometer med en kilometertid på 7,51, den andra var den 7 mars och den var drygt 3 km med en kilometertid på 6,58. Dagens löprunda var på 3,6km med en kilometertid på 4:45. Fatta!!! En förbättring per kilometer på över 3 minuter per kilometer. Stolt som en tupp!!!!

Till middag ikväll blev det hamburgare men i morgon går vi på semester så då ska vi äta nått festligare!

Inga kommentarer: