fredag, juli 01, 2022

Hemmajobb

 Idag var jag hemma och jobbade vilket passade bra då jag vill hålla lite koll på Vinna. Efter att hon ätit middag igår så fick hon ha body istället för tratt och då var hon lugn och tillfreds. Inge gnäll och sov hela natten i min säng. Såklart trött men visade inte på någon smärta vilket känns skönt.

Då jag var hemma och hon låg i samma rum så kunde jag under dagen ta av bodyn och såret ser väldigt fint ut och hon verkar inte besvärad av det så hon slickar inte på det eller nått. Duktig Vinna!!!

På förmiddagsfikat tog jag med Esset på veckans tredje löprunda och det gick lite tung men nu är den genomförd och på lunchen blev det en kort promenad med bägge tjejerna. 

Det var extrems soligt och varmt så jag satt ute och jobbade i stort sett hela dagen å då kunde ju hundarna också vara ute.

När Henke kom hem gick jag ner och körde lite igångar och avlämningar från vattnet mest för att Esset skulle få svalka av sig. Gick helt ok!


Till middag blev det ceasarsallad och lite planering inför morgondagens middag.

Inga kommentarer: