fredag, november 18, 2022

Äntligen fredag och oplanerad helg

 Så var det fredag igen och jag var på plats på jobbet för att genomföra två inspektioner på förmiddagen. Dels en inspektion på en fotvårdslokal och dels en inspektion på en bilverkstad. Inspektionerna genomfördes tillsammans med Karin som är nyanställd hos oss.

Direkt efter den sista inspektionen åkte jag hem på lunch. Klockan hade då hunnit bli 13:00 innan jag kom hem. En promenad med tjejerna och sen jobb samtidigt som jag käkade så det blev en kort lunch. 

Vid 14:30 tog jag med Esset på en lugn löprunda. Det var rätt halkigt på vägen nu när bilarna packat ihop den snön som kommit. Så för att inte halka och eftersom jag har mycket känningar i min här så blev det inte så långt och dessutom i ett mycket lugnt tempo till Essets förtret då hon absolut ville springa långt och fort. 😂

Jobbade vidare till klockan 16:00 då jag gjorde helg. När Henke kom hem gick vi en promenad genom Nordenholm och sen blev det ett värmande dopp i baljan

Till middag blev det Kycklingpajen gick klar i ugnen.

Inga kommentarer: