torsdag, november 10, 2022

Inspektion och Visionsfest

 Även idag var en inspektionsdag men jag började inne på kontoret på förmiddagen där jag planerade lite och förberedda kommande inspektioner samt bokade inspektioner till veckan.

Vid 11-tiden åkte jag ut på min första inspektion på Ullsätter industriområde. Stannade efter det till vid smådjurskliniken och köpte Zyklkene till Vinna innan jag åkte hem till tjejerna för att gå en promenad i det vackra vädret. Eftersom vädret var så fint och skönt så tog jag en promenad genom byn innan jag snabbt käkade för att åter igen åka iväg på inspektion. Det blev ytterligare totalt 2 inspektioner till innan jag åter igen styrde hemåt där jag registrerade dem i datorn och gjorde ärenden i systemet.

Efter detta drog jag iväg tjejerna på en löprunda. Hade med Vinna så räknade med att springa kort och långsamt men hon var pigg och fräsch då det blev ändå 4 km. Lugnt men utan promenadsträckor.

När jag kom tillbaka hade Henke kommit hem så jag han precis fräscha upp mig inför fackförbundet Visions höstmöte med tre rätters middag. Det vad förbundets första stora medlemsträff efter pandemin.






Efter maten blev det musikquiz innan träffen avslutades för vår del vid 21:30-tiden.

Var såå trött när jag kom hem så jag somnade i soffan i några minuter innan vi gick och la oss i sängen istället.

Inga kommentarer: