måndag, november 14, 2022

Ledig dag

 Ledig idag för att vilka och ta igen mig. Sov drygt 10 timmar i natt så nog tusan är jag trött och sliten. 

Tog bort det fluffiga tyget från hundbäddarna för att tvätta dem. Det hindrade inte Vinna från att ligga i innerkuddarna och det såg ju inte allt för obekvämt ut det heller.


Vid 10-tiden beslutade jag mig för att ta en löprunda med Esset. Det visade sig bli en riktig rekordrunda då jag sprang drygt 12,5 km under totalt knappt 1 timma och 15 minuter. Efter det kände jag mig trött och nöjd. Coolt att jag orkar springa så långt nu för tiden.

På lunchen tog jag med tjejerna ner på täkten och tränade lite dirigering och dessutom var jag in till Albert och Herbert och köpte nya broddkängor och dessutom blev det en tröja.

När Henke kom hem gick vi genom byn och sen lagade vi enkel middag i form av köttbullar och makaroner efter att vi fick mycket pasta över från gårdagens middag.

Så här trött var Esset på kvällen. Min stegräknare visade drygt 23.000 steg så man kan ju bara föreställa sig var Esset stegräknare skulle visa. 😂😂😂

Inga kommentarer: