fredag, september 30, 2011

Fredag hela veckan!!!

Så har man kommit till fredag igen. Veckans absolut bästa dag jämt och hela tiden men varför är jag sååå trött???

Började i alla fall dagen med styrketräning nere i källaren på jobbet.

Värmeböljan fortsätter så på lunchen åkte jag upp i skogen och gick en promenad. För att spara tid så fick hundarna sitta kvar i bilen på eftermiddagen. Nu var ju eftermiddan ganska kort eftersom jag tog sen lunch och sedan slutade jag vid 16-tiden. Då hämtade jag Henke och sedan åkte vi tillbaka ner på stan eftersom Henke skulle en sväng på systemet och jag då tog en promenad hem.

Idag blev det ehmgjord pizza till middag och sedan åkte Henke iväg för att spela Poker medans jag tänkte slappa vid tvn. Blev ett telefonsamtal med Anette och sedan Gunilla och när klockan var 21 hade jag så ont i skallen att jag gick upp och la mig men sov väl lite sådär...

I morgon väntar Ö-vik...

Inga kommentarer: