torsdag, september 08, 2011

Migrän

Idag var det två möten och utöver det så blev ett protokoll skrivet och min planeringslista är snart klar. Blev också några cesiumanalyser under dagen.

På vägen hem från jobbet lämnade vi in bilen på service och redan då kände jag att huvudvärken började komma och det gick fort. Innan vi kom hem mådde jag rejält dåligt! Bara att ta en tablett och bädda ner sig. Hann dock ta reda på lite tvätt, köra igång en ny maskin och låna ut cykeln till Roland och Gunilla först.

Lagom tills Henke gått med hundarna och börjat med maten piggade jag på mig. Vi lagade lax med räkröra och grönsallad idag.

Kvällen var lugn. Anmälde mig till ett jaktprov, snackade lite i  telefon och låg vid datorn och trodde jag lyckats radera alla dokumenten inkl bokföringen från datorn. Efter smått panikartad 20 minuter konstaterade Henke att jag bara raderat genvägen. Alla dokumenten fanns kvar, phu!!!

Inga kommentarer: