tisdag, september 27, 2011

Hundträning igen...

Började dagen med att simma 1 km på badhuset. Tredje veckan i rad som jag simmar på tisdagmorgon nu.

Idag efter jobbet blev det hundträning igen. Åkte iväg med Roland och Gunilla till Saltvik. Roland var skytt och Ginny apportär medans jag och Gunilla gick med passiva hundar. Humla var hyffsat tyst men på slutet kom det nån litet pip vid skytte.

Träningen avslutades med att Humla gick på ett viltsök och det gjorde hon bra så det kändes fint.

Känner att jag är enormt trött nu. Känns skönt att hundtävlingssäsongen är slut nu. Jag behöver faktist en vintervila nu. Har liksom tappas lusten lite, det är inte kul längre så det kommer att bli bra med lite vila från tävlingar ett tag.

När jag kom hem stekte jag på palten som jag hade i frysen. Blev stuvad palt för första gången hemma. Smakade ju det hos Roland och Gunilla och det var riktigt gott så idag, liksom den senaste veckan så skuppade jag LCHF till middag. Den senaste veckan har varit katastrof och LCHF synpunkt men som tur var har det inte hänt nått på vågen så då spelar det ingen roll.

Inga kommentarer: