tisdag, september 13, 2011

Varannan dag

Idag började jag dagen bra igen, simning 1km, lite bubbelpool och sedan till jobbet klockan 08:00.

Förmiddan försvann bara i ett huj! På eftermiddan gick det segare men klockan 16:15 var jag i alla fall tvungen att åka då jag skulle iväg och träna lite hund, genrep inför helgen kan man väl säga.

Jag, Helena, Karina och Roland körde igenom ett förenklat prov. Helena och Karina i nybörjarklass och jag och Roland i öppenklass. Gick hyffsat bra faktiskt. Vissa smågrejer men på det stora hela bra. Vet egentligen inte om det är bra eller dåligt. Det har varit varannan träning bra, varannan katastrof! Nu gick det bra, det betyder att till helgen kommer det att gå... Jaja vi får väl se!

Hem kom jag inte förrän 19:30 å nu börjar det bli mörkt på kvällarna så snart kan man glömma hundträning efter jobbet. Middag blev också sen idag pga detta så till soffan kom vi först klockan 20:30 å då var jag rätt trött. Blev till att slappa framför tvn resten av kvällen.

Inga kommentarer: