söndag, september 25, 2011

Registrerade valpar

Vaknade med huvudvärk och det blev bara värre och värre så första vid 12-tiden kom jag mig upp. Henke hade då åkte till jobbet och hundarna hade fått mat och varit ute en snabbis på gården. Humla snarkade gott på husses kudde och Neo sov som vanligt i fåtäljen på nedrevåningen.

Gick en promenad med hundarna och det var jättehärligt väder ute. Kände mig fortfarande inte återställd så jag gick hem och käkade frukost och låg och lyssnade på ljudbok. Kollade lite data men piggade inte på mig förrän jag åt en räkmacka på eftermiddagen. Då! Ut i skogen bar det av och idag blev det lite mera kantareller igen. Henke rensade det mesta tack och lov.

Till middag blev det thaigryta och efter det gjorde jag lite vaniljglass också. Vi låg och såg film ikväll, Deja vu.

Kullens namn har nu blivit registrerade hos SKK men vilken som blir min är ännu inte klart mera än att det kommer att bli den tik som heter:
SE52634/2011 Vildandens Excel Af Pixboot

den andra tiken heter
SE52635/2011 Vildandens Leet Af Pixboot

och övriga i kullen (alla hanar) heter:
SE52636/2011 Vildandens Cache Af Pixboot
SE52637/2011 Vildandens Hacker Af Pixboot
SE52638/2011 Vildandens Hub Af Pixboot
SE52639/2011 Vildandens Patch Af Pixboot
SE52640/2011 Vildandens Switch Af Pixboot
SE52641/2011 Vildandens Voxel Af Pixboot

Som synes en datakull vilket passa bra då både pappa och pappa har namn som associerar till datatermer i form av Pixel och Boot(s) = Pixboot

Tilltalsnamnen kommer senare nån gång men här kommer i alla fall en bild på 2:an

Inga kommentarer: