måndag, september 19, 2011

Husvisning och återbetalningar

Något mera utvilad idag även om jag fortfarande är lite omtumlad över alla händelser under helgen. Fantastiskt tur hade vi i alla fall med vädret för idag SPÖREGNADE det verkligen hela dagen!

Efter jobbet åkte vi på en andra husvisning, detta huset vill jag verkligen ha!!!! Måste bara få reda ut några oklarheter med föregående ägare men jag tror inte att det är några större problem.

Efter husvisningen blev det handling och sedan efter maten och en promenad med vovvarna så satte jag mig för att göra alla återbetalningar från Alftaprovet. När jag suttit ett tag får jag ett mail från Gunilla som sammanställt alla uppgifter från N:a häälsingeprovet. Blev sittande fram till strax efter midnatt men nu återstår bara 3 återbetalningar från Alfta och 5 från Norrhälsinge. Hyffsat resultat men det är konstigt att så rutinerade deltagare (bla mångårig domare) inte lärt sig att ange kontonummer/rätt kontonummer. Borde finnas en regel som säger att om man vill ha tillbaka pengarna enligt reglerna så måste kontonummer anges. Man ska inte behöva sitta och ringa runt. Nu får de hur som helst vänta på sina pengar för nu åker jag snart bort på jobb och nöje. Härligt när man kan kombinera!!!

Inga kommentarer: