onsdag, april 07, 2021

Åter på plats

 Tråkigt slut på ledigheten. Jag hade verkligen sett fram emot ledigheten och att jag skulle känna mig utvilad efteråt men pga huvudvärk, låsningar ryggen och nu senast men fall så känner jag mig snarare blåslagen och trött i kroppen tyvärr.

Hur som helst så var det väldigt trevligt att vara på jobbet och träffa i alla fall några kolllegor igen. Hade lite möten på förmiddagen, gick för första gången i år en promenad i skogen vid jobbet och efter lunch blev det lite granskning av rapporter och annat. Tyvärr slog huvudvärken åter igen till men jag lyckades i alla fall genomföra dagens arbete.

När jag kom hem tog jag en tablett och sedan gick vi en promenad genom byn. Tyckte att verken började avta och efter att jag legat och vilat en halvtimma så kändes det bättre. Blev middag och sedan slapp framför tvn. Redan strax efter klockan 22 gjorde jag kväll.

Inga kommentarer: