onsdag, april 14, 2021

Nått varje dag...

 Idag var jag åter tillbaka på jobbet. På vägen dit lämnade jag in sommardäcken på däckverkstan och beställde nya sommardäck. Vi var ovanligt mycket folk på jobbet idag, Dock var flera personer ute på inspektioner så vi var inte många hela tiden men på morgonen, före fikat var vi nog 10 stycken bara på miljökontoret.

Som vanligt blir det lite blandat som man inte planerat när man är på kontoret. kodlåset på dörren till arkivet hade s lutat fungera så då var jag ju tvungen att fixa det. I samband med att jag letade instruktionsboken till det så hittade jag litteratur som vi beställt och som någon bara ställt in i arkivet. Då delade jag ju ut dessa till de som skulle ha dem. 

Lite annat tekniksuport på scanner och kopiator och dessutom lite uppstädning inne på labbet. 

Vi hade också uppföljningsmöte på hälsoskyddsområdet och dessutom hann jag granska någon årsrapport innan lunch.

Efter lunch satt jag och jobbade med skrivelser inom kemikalieprojektet fram tills fikat. Åkte då hem eftersom Fiberstaden skulle komma och uppdatera vår fiberdosa samtidigt som Henke behövde åka iväg och göra några ärenden såsom däckskifte till sommardäck.

Jobbade på fram till 16:30 då jag vilade en stund och sedan tog en promenad med tjejerna. La först ut ett sök nere vid stranden och efter promenaden så fick de ta in söket. Duktiga tjejer där jag ändå såg att Esset tröttnade på slutet å då fick rutinerade Vinna komma in och rädda upp och hitta den sista dummiesen av 13 på söket.

På kvällen blev det en del telefonsamtal och teknikstrul då uppdateringen av fiberdosan har resulterat i att min privata dator samt datorn inte längre har  full kontakt med internet vilket är mycket märkligt.

Avslutade kvällen med att se "A Star is Born"

Inga kommentarer: