onsdag, april 21, 2021

Blodgivning, snickare, båtspekulanter och utställningsträning

 En fullspikad dag idag då jag var på plats på jobbet. Det var möten, diarieföring, rapportgranskningar och dessutom en inspektion. 

Under dagen avvek jag också från jobbet och åkte och lämnade blod och istället tog jag en väldigt kort lunch.

På eftermiddagen kunde man åter använda Vision så att jag kunde lägga in alla inspektioner från trängselkontrollerna i måndags. Åkte också ut för slutbesiktning efter ett sanerat utsläpp innan jag åkte hem.

Väl hemma hade vi avtalat med en snickare som ska komma och lämna kostnadsförslag på inglasning av vår altan.. Stod ute i tröja i en timma så sen var jag lite småfrusen när det var dags att åka till kluben. Vi behöver fokusera lite på att träna inför utställning. Esset för sig bra men är överglad när det ska klämmas och kännas.

Avslutade med lite lydnads-/bruksträning för både Esset och Vinna.





Under tiden jag var iväg visade Henke båten för en spekulant igen. Vi håller tummarna....

Avslutade dagen med ceasarsallad och tv/sömn i soffan.

Inga kommentarer: