torsdag, april 22, 2021

Intensiv arbetsdag

 Började arbetsdagen hemma i soffan. Vid 9:30 blev det frukost, hundrastning och sedan åkte jag iväg in till stan. Kollade en masshanteringsärende vid sjukhuset och passade samtidigt på att springa upp på blodgivningen då jag glömde att ta järntabletter igår.

Direkt från detta ärende åkte jag till Östanbräcksranchen för ett samrådsärende och därifrån blev det tillbaka hem. Hann jobba en stund innan jag drog med mig tjejerna på en löprunda. Då Vinna var med så blev det den kortade rundan idag, 3,5 km i alla fall.

Lite jobb, dusch och sedan mera jobb, telefonsamtal och folkhälsomyndighetens presskonferens blev det på eftermiddagen och självklart också handläggning av bl.a. miljörapporter och omklassning av ett företag.

När Henke kom hem kämpade han på med vår nätverk och sedan gick vi en promenad genom byn. Innan vi gick la jag ut ett sök och det fick de dela på när vi kom tillbaka.

Middag och sedan slapp i soffan var det som hände på kvällen.

Inga kommentarer: