onsdag, februari 20, 2008

+9 grader, möte och fynd i skogen

Idag på lunchen värmde jag lite gulaschsoppa och hällde upp i en termos och tog med mig ut i skogen. Idag var det STORA skogen som gällde. Det var otroliga + 9 grader varmt ute och sol så det blev en härlig promenad. Gick den runda som jag gick när jag tappade mina broddar i skogen i söndags men eftersom jag inte går efter stigar så är det ju svårt att säga exakt var jag gått. Hoppades på att hitta broddarna i alla fall men när vi kommit längst bort så hade ännu inga broddar visat sig.

Satte mig på en av solen uppvärmd sten och åt min soppa med två beundrare sittande vid min sida. Mätta och glada vände vi sedan hemmåt. Inte långt från skogen slut kommer Humla springande med mina broddar i munnen. Min duktiga lilla sötnos som är så föremålsintresserad så hon kommer med alla fynd hon gör...

Efter jobbet var jag duktig och tog en springrunda igen, YES!!! Det var andra turen denna vecka!!!

På kvällen blev det årets första möte med SSRK Norra Hälsinglands nya styrelse. Vi delade ut poster så att jag sitter kvar som kassör och blev dessutom viltspårsansvarig. Vi gick också igenom årets aktiviteter och planerade in lite nytt. Blev en del att uppdatera sedan på http://www.ssrk-nh.info.se/ vilket jag gjorde efter mötet.

Inga kommentarer: