torsdag, februari 21, 2008

Möte och hundträning

Idag blev det ett riktigt långmöte på jobbet, varade hela dagen.

Efter jobbet åkte jag hem och vilade en stund medans maten blev klar i ugnen. Åt och stack sedan iväg för att träna hund.

Blev gemensam träning idag i form av lite stadgeövningar, kontakt och linjetag/inkallning. Inga svåra grejer eftersom vi höll till på en parkering och det var mycket unghundar/valpar med.

Hade ont i huvudet när jag kom hem så det blev tabletter och sedan vila i soffan framför GE galan. Svenskarna var ju riktigt duktiga och Holm, Wissman och Callur vann sina grenar och Emma Gren blev 2:a.

Klockan 00:15 kom Henke hem från Frankrike å då gick jag upp och la mig. Kunde tyvärr inte sova av någon anledning så jag kommer väl att vara trött i morgonkväll kan jag gissa...

Inga kommentarer: