måndag, februari 25, 2008

Ny vecka

Jaha, så var det dags för en ny vecka igen.

Jag åkte hem på lunch och gick med hundarna på golfbanan. Blev ingen bra promenad, först glömde jag broddarna så det var halt som f-n och sedan stack hundarna iväg från mig och kom inte när jag ropade och blåste. Jä-la skithundar. Humla vände dock tillslut och kom tillbaka till mig men Neo drog vidare fram till ett par med en schnauzer. En tik så det var ingen fara men jag blev riktigt less så det blev ett kort promenad på hal is innan vi åkte hem igen.

Efter jobbet bytte jag om till springkläder och stack ut direkt. Kändes tungt att springa idag, undrar om det är förkylning på gång???!

Till middag gjorde vi Västerbottenlax med vitt vin. Det var meningen att vi skulle ätit det igår men vi han inte så det blev lyxmiddag idag istället. Smaskens!!!

Inga kommentarer: