fredag, februari 15, 2008

Konstigt funtad

Idag måste jag Fascineras över hur man är funtad… Nu har jag gått igenom 3 faser:
1.) den ledsna fasen med tårar och åter tårar.
2.) Har känt ironi i form av tankar som ”Kom nu mitt blindstyre så går vi” och
3.) ilska så att jag kunnat sparka in en vägg…
Undrar när det här lägger sig…?

Många tycker säkert att jag är löjlig men jag kan inte påverka mina känslor, de finns där och de kommer fram när någon kommer med en kommentar eller då jag tittar på glada gulliga ständigt supersöta Humla.

På jobbet spenderade jag dagen på möte i Bollnäs med diskussioner om fordonstvättar. På kvällen blev det pizza med mozarella, skinka, räkor, bacon och en massa annat smaskens.

Trött var både jag och Henke så vi somnade nog rätt snart efter Let’s dance. Såg inte ens vem som åkte ut.

Inga kommentarer: