onsdag, februari 06, 2008

Bokföring del 3 och huvudvärk

I dag gick jag och Helena på Subway för första gången och käkade en macka till lunch. var riktigt gott!!!

Efter jobbet hade jag såå ont i huvudet att jag stöp isäng. Henke fixade med datorn och gick med ut med hundarna i regnet. När jag vaknade var han i full färd med middagen så det var nästan bara att sätta sig till bords.

Var ju tvungen att försöka mig på bokföringen igen efter diverse råd och tips från Gunilla idag men fortfarande får jag inte det hela att stämma... Det är nått tankefel som vi gör för både kassan och plusgirot stämmer ju men sista verifikatet med upplupna kostnader är rätt nu det är bara reultatet som blir tog, får liksom inte ihop pluss och minus... Hoppas på Åsa i morgon!!!

Avslutade kvällen med att uppdatera http://www.ssrk-nh.info.se/

Inga kommentarer: