fredag, februari 29, 2008

Äntligen

Har kännt mig seg hela veckan och går bara och väntar att jag kommer att blir sjuk. Idag har jag nyst hur mycket som helst och dessutom känns inte halsen helt OK. Men nu är det i alla fall äntligt helg!

På förmiddagen hade vi ett litet miljömålsmöte och när det blev lunch så gick jag, Helena och Jeanette ut på Radjos och käkade lunch.

På eftermiddagen började vi formulera om lite rutiner som vi har på livsmedel.

När klockan blev 16 åkte jag på ICA och handlade och sedan var det full fart hemmåt. Hundarna är understimmulerade så det är hemskt men idag fick de i alla fall komma ut på en långpromenad med en massa spring. Körde också lite inklallningar och småövningar på promenaden bara så att de skulle få tänka lite... Var ute i en och en halv timma.

Väl hemma blev det en GT och lyxpizza med roccola, lufttorkad skinka, soltokade tomater och oliver. Mmmmm

Testade också en ny drink på Applesoure men den blev lite väl söt

Såg sedan Let's Dans innan nån släckte ljuset så att säga... Snark....

1 kommentar:

magia sa...

Salut! J'ai visité votre blog mais je ne parle pas votre langue. Je suis brésilien, et vou, où est-ce que vous habitez?
J'ai un blog aussi:
http://sagradoxprofano.blogspot.com